Факультет психології і соціальної роботи (архів)

Деканат

Кафедра соціальної педагогіки і соціальної роботи

Кафедра загальної та практичної психології

Кафедра педагогіки, початкової освіти та освітнього менеджменту

Кафедра психології

Кафедра дошкільної освіти

Абітурієнтам

Навчально-методичний кабінет

Навчально-науковий центр розвитку Інклюзивної освіти.

Центр соціально-педагогічних досліджень

Новини факультету

Всеукраїнський конкурс студентських наукових робіт

Урок української мови на тему «Антоніми. Ознайомлення з найпоширенішими фразеологізмами»

Пробні уроки студентів спеціальності «Початкова освіта» у школі  під час вивчення курсу «Методика навчання української мови» - міцне підґрунтя для вироблення їхніх професійних умінь і навичок організації навчально-виховного процесу на уроці; формування у студентів особистісної готовності до роботи вчителем початкових класів та вмінь організовувати і проводити навчальну роботу з молодшими школярами.

Детальніше ...

Відвідування уроку літературного читання студентами групи ПО-31

Щоб стати справжнім учителем, треба не лише багато працювати над собою та отримувати гарні оцінки з фахових методик та інших предметів, варто відвідувати та аналізувати уроки  кращих учителів. «Вчителем вчителів можна стати тоді, коли перед тобою відкриваються все нові та нові грані того, що можна назвати мистецтвом впливу на душу людини... ", – писав В. О. Сухомлинський. Новий зміст навчання в НУШ вимагає сьогодні від майбутніх учителів знань не тільки фактичного матеріалу, але й форм та методів навчання стосовно нових вимог програм. Система відвідування та глибокий аналіз уроків вчителів у ЗНЗ необхідні майбутнім учителям початкової школи для того, щоб запобігти можливим помилкам та огріхам в майбутній педагогічній практиці та у роботі з учнями;  для вивчення досвіду класовода (найчастіше з метою його поширення); щоб розширити кругозір та підвищити педагогічну майстерність.

Детальніше ...

Майстер-клас з ментальної арифметики

На майстер-класі з ментальної арифметики, 23 вересня 2019 р.,  який провела директорка Indigo Mental Club м. Чернігів та м. Ніжин, директорка центру розвитку "Успіх" м. Ніжин Олеся Чепела, студенти 3 курсу спеціальності "Початкова освіта" познайомилися з японською методикою розвитку інтелектуальних здібностей дитини. Ця унікальна методика дозволяє розвивати одразу дві півкулі головного мозку, розвиває пам'ять, мислення, концентрацію уваги, тренує швидкість сприйняття інформації та її засвоєння.

З нетерпінням чекаємо наступної зустрічі:)

Детальніше ...

Урок літературного читання на тему «Г.Бойко «У світі гумору».

Кожний вдалий пробний урок студентів у школі – це творчість майбутнього учителя не лише на ґрунті професійної підготовки, але й вияв його особистісних якостей, гуманності, культурного і педагогічного кругозору, постійної турботи про вихованість і розвиток всього класу в цілому і кожної дитини зокрема. 22 квітня 2019 р. студенткою  групи Па-31 Насилівською Іриною було проведено у ЗОШ  №2 (вчитель Новак Аліна Миколаївна) урок літературного читання на тему «Г.Бойко «У світі гумору». Студентка зуміла представитись,  чітко  визначити дидактичну мету і виховні завдання заняття, доцільно дібрала зміст і обсяг нового навчального матеріалу, що повинен бути засвоєний на уроці, установила основні лінії зв’язку з матеріалом, що попередньо вивчили учні, добирала запитання для повторення.  Структура уроку та основні методи навчальної роботи на кожному його етапі було чітко окреслено з урахуванням рівня підготовки учнів, розподілено навчальний час на окремі види роботи, підібрано необхідні наочні посібники до уроку, додаткову літературу, матеріал для самостійної роботи учнів.

Детальніше ...

Індивідуальне завдання під час вивчення «Методика навчання мовно-літературної освітньої галузі в початковій школі: Дитяча література з методикою» на тему «Д.Павличко. Аналіз вірша «Вітряк»

Одним з індивідуальних завдань під час вивчення курсу «Методика навчання мовно-літературної освітньої галузі в початковій школі: Дитяча література з методикою» є створення групового проєкту уроку читання та його проведення з записом на відео.   Основним завданням є навчити майбутніх учителіввільно орієнтуватися у шкільний програмі з читання і підручниках з усіх років навчання; моделювати сучасний урок читання, використовуючи нові технології навчання; оптимально використовувати можливості читання для  досягнення для освітніх, виховних і розвиваючих цілей; працювати з підручниками, вміло використовувати дидактичні можливості методичного апарату навчальної книги, її рубрикації, умовні позначення, питання і завдання, ілюстративний матеріал, завдання до текстів; аналізувати твори дитячої літератури різних видів та жанрів, визначати їх зміст, освітньо-виховний та естетичний вплив на дітей; використовувати вивчені напам’ять жанри дитячого фольклору та кращі твори письменників у повсякденному житті дітей (прогулянки, спостереження, режимні процеси, свята);   оцінювати дитячі книжки з точки зору педагога, визначати, для якого віку вони адресовані, який пізнавальний, виховний та естетичний потенціал мають; самостійно готувати коротке повідомлення про письменника, використовуючи його книги та літературно-критичні матеріали;  складати казочки про персонажів слов’янської міфології; визначати основні мотиви творчості письменників; самостійно добирати твори різних письменників до визначеної тематики.

Детальніше ...

Контакти

16600, м.Ніжин Чернігівської області, вул.Графська, 2

Приймальна ректора: (04631) 7-19-67 

Приймальна комісія: (04631) 2-35-88

Приймальна комісія: +380977973948

E-mail: ndu@ndu.edu.ua

Повний телефонний довідник

Партнери

     

    

сайт Національного Еразмус-офісу uarenet  

Google Analytics Alternative