Факультет психології і соціальної роботи

Деканат

Кафедра соціальної педагогіки і соціальної роботи

Кафедра загальної та практичної психології

Кафедра педагогіки, початкової освіти та освітнього менеджменту

Кафедра психології

Кафедра дошкільної освіти

Заочний відділ

Навчально-методичний кабінет

Абітурієнту

Новини факультету

Акредитація та ліцензування

Програма курсу підвищення кваліфікації вчителів початкової школи «Інновації в НУШ» (сертифікат на 30 год.)

Реєстраційна форма для проходження курсів підвищення кваліфікації (Початкова освіта)

Тема 1. Мегатренди в сучасній освіті.

Форма роботи: лекція-візуалізація, практичне заняття.

Сучасна освіта потребує інноваційну та конкурентноспроможну особистість, здатну творити, сприймати цивілізаційні зміни, зміну інформації, обставини життя. До чого ж готуватись вчителям та учням: VUCA-світ, персоналізація освіти, освіта онлайн, storytelling, челендж, технологія «Перевернутий клас», змішане навчання, коучинг, STEM-освіта, використання LEGO-технологій тощо.

 

Тема 2. Мистецтво сторітеллінгу.

Форма роботи: тренінг, практичне заняття.

Сторітеллінг – це мистецтво захоплюючої розповіді та передачі за її допомогою необхідної інформації з метою впливу на емоційну, когнітивну сферу слухачів. Сторітеллінгом зацікавлені всі педагоги та психологи світу. У 2006 р. ця технологія була визнана бізнес - ідеєю року.

Чому ж вона є ефективною для учнів початкової школи?

1. Діти сприймають більше  історії, ніж директиви та визначення. Отже, за допомогою сторітеллінгу  реалізується принцип доступності. 2. У історії є герой, який змінюється. Ці зміни відбуваються в процесі виконання складних завдань. 3. Історії динамічні. Сучасні діти (цифрове покоління або покоління Z) з кліповим мисленням сприймають краще історію, ніж текст. 4. Історія впливає на емоційну сферу дитини, а отже підвищується концентрація уваги, тому такий матеріал легше відтворювати. Так реалізується принцип міцності знань та емоційного навчання. 

 

Тема 3. Тренінгові форми роботи в початковій школі.

Форма роботи: тренінг.

Методика розробки та проведення педагогічного тренінгу як форми інтерактивного заняття, зокрема знайомство з майндфулнесс-практиками для молодших школярів та тренінгами рефлексії та емпатії.

 

Тема 4. Тимбілдинг у початковій школі.

Форма роботи: тренінг.

Активний, спортивний, на природі, у класі, інтелектуальний, творчий та інші види тимбілдингу. Швидко та в рази згуртує дитячий колектив, покращить взаєморозуміння між учнями та його ефективність. Допоможе  розкрити особливості та здібності кожної дитини.

 

Тема 5. WEB-сервіси в роботі вчителя.

Форма роботи: майстер-клас.

Навчимося працювати в ZOOM; створювати цікаві завдання, які оцінять учні покоління Z та альфа, за допомогою  онлайн сервісів: різноманітні інтерактивні вправи (флеш-карти, тести, випадковий вибір, кросворди, пошук слів, бінго тощо) та використовувати їх як у форматі онлайн, так і в роздрукованому вигляді. Цікаві тексти  змотивують сучасних учнів читати швидко й взагалі полюбити сам процес читання: тексти з прихованою нижньою частиною рядка, тексти з прихованою верхньою частиною рядка, тексти без пробілів, тексти з випадковими символами, тексти-анаграми, дзеркальні тексти.

 

Контакти

16600, м.Ніжин Чернігівської області, вул.Графська, 2

Приймальна ректора: (04631) 7-19-67 

Приймальна комісія: (04631) 2-35-88

Приймальна комісія: +380977973948

E-mail: ndu@ndu.edu.ua

Повний телефонний довідник

Партнери

     

   

сайт Національного Еразмус-офісу uarenet

Google Analytics Alternative