Сучасні настільні ігри для майбутніх учителів початкових класів
- Понеділок, 29 березня 2021
- Новини кафедри педагогіки, початкової освіти та освітнього менеджменту
17 березня 2021 року кафедрою педагогіки, початкової освіти та освітнього менеджменту спільно з Ніжинським міським молодіжним центром в рамках навчальної дисципліни "Актуальні проблеми організації НУШ" з теми: "Процес виховання в умовах Нової української школи" було проведено заняття зі студентами 4 курсу спеціальності 013 Початкова освіта.
Детальніше ...МАГІСТРАНТИ СПЕЦІАЛЬНОСТІ 081 «ПРАВО» ТА ВИКЛАДАЧІ НІЖИНСЬКОГО ДЕРЖАВНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ІМЕНІ МИКОЛИ ГОГОЛЯ ВЗЯЛИ УЧАСТЬ У ПУБЛІЧНІЙ ЛЕКЦІЇ «ГУМАНІСТИЧНА МЕДІАЦІЯ – ІНСТРУМЕНТ МИРУ ПРИ ПЛАНЕТАРНОМУ БЕЗЛАДІ»
- Понеділок, 29 березня 2021
- Новини університету
В межах виконання пакету 6 «Поширення цінностей медіації» грантового проекту MEDIATS Програми ЄС ERASMUS+ KA2 25 березня 2021 року відбулась публічна лекція «Гуманістична медіація – інструмент миру при планетарному безладі» відомої французької медіаторки, засновниці моделі гуманістичної медіації Жаклін Моріно (Париж, Франція) та її послідовниці українського походження, яка зараз живе та практикує гуманістичну медіацію в Італії медіаторки, консультантки, перекладачки та психолога Софії Дутчак (Італія). Гуманістична медіація широко практикується в кожному куточку світу, оскільки допомагає глибше збагнути суть конфлікту в різних сферах, у тому числі в сфері права.
Детальніше ...Наступності в навчанні та вихованні дітей дошкільного й молодшого шкільного віку
- Понеділок, 29 березня 2021
- Новини кафедри педагогіки, початкової освіти та освітнього менеджменту
У процесі реформування освіти зміни пріоритетних напрямів стосуються в першу чергу закладів дошкільної освіти й початкової школи. Проблема наступності в навчанні та вихованні дітей дошкільного й молодшого шкільного віку є однією з актуальних у педагогічній теорії і практичній діяльності сучасної неперервної освіти. Забезпечення наступності змісту дошкільної та початкової освіти, відповідність базового компонента дошкільної освіти віковим особливостям дітей старшого дошкільного віку та вимогам концептуальних засад реформування Нової української школи, доцільність використання учителями під час першого (адаптаційно-ігрового) циклу початкової освіти досвіду роботи педагогів закладів дошкільної освіти зі старшими дошкільниками (Базовий компонент дошкільної освіти, 2012; Закон України «Про освіту», 2017; Закон України «Про дошкільну освіту», 2018; Державний стандарт початкової освіти, 2018).
Детальніше ...Арватівські читання-2021
- Понеділок, 29 березня 2021
- Новини ННІ філології, перекладу та журналістики
Арт-терапевтичний онлайн марафон. День 6. Брюгель. Магдалина з Христом.
- Субота, 27 березня 2021
- Новини університету
Арт-терапевтичний онлайн марафон. День 5. Копія з Рені. Сибіла
- П'ятниця, 26 березня 2021
- Новини університету
Онлайн-зустріч студентських команд освітнього Всеукраїнського фестивалю гри, навчання та натхнення Play Fest 2021
- П'ятниця, 26 березня 2021
- Новини університету
25 березня 2021 року відбулася онлайн-зустріч-знайомство студентських команд освітнього Всеукраїнського фестивалю гри, навчання та натхнення Play Fest 2021 Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя та студентів Полтавського національного педагогічного університету імені В.Г.Короленка.
Детальніше ...Підсумкова конференція з виробничої практики на спеціальності 013 Початкова освіта
- Четвер, 25 березня 2021
- Новини кафедри педагогіки, початкової освіти та освітнього менеджменту
19.03.21 було проведено підсумкову конференцію з виробничої практики студентів спеціальності Початкова освіта. На ній виступили завідувач практики університету, доцент кафедри педагогіки, початкової освіти та освітнього менеджменту Філоненко О.С., методист від кафедри психології ст.викл. Гришко В.В. та керівник практики спеціальності Початкова освіта Білоусова Н.В.
За результатами практики всі студенти виконали завдання й отримали високі бали.
Дякуємо Філоненко О.С. за чудово організовану практику, за можливість під час пандемії потрапити в заклади освіти, у живу, а не через екран монітору, поспілкуватися з учнями, спробувати свої сили в професії!
Детальніше ...














