Go to English

Проект «Шкільний вчитель нового покоління»

Викладачі кафедри англійської мови та методики викладання (Карпенко Н. М., Смелянська В. В., Пономаренко О. В., Давиденко О. В.) на чолі з завідувачем кафедри Таран О. М. беруть активну участь у спільному проекті Міністерства освіти і науки України та Британської Ради в Україні «Шкільний учитель нового покоління», метою якого є створення та впровадження нової програми підготовки вчителів англійської мови у вищих навчальних педагогічних закладах України.

Результати Проекту: 

  • Звіт про базове дослідження
  • Методологічна Програма підготовки вчителів англійської мови, яка включатиме  портфоліо, керівні принципи навчальних програм, модулі та їх специфікації, критерії оцінювання та зразки завдань, зразки матеріалів та словник термінів.
  • Програми професійного розвитку вчителів та тренерів.

Пілотування Програми передбачено розпочати 1 вересня 2016 року, яке триватиме 3 роки. Загальна кількість годин, яка передбачена Програмою складає 660 (22 кредити), з яких 396 годин – практичних занять та 264 години самостійного вивчення. До пілотування залучено 10 університетів та 5 педагогічних коледжів України.

Спільний проект МОН України та Британської Ради в Україні, в якому взяли участь викладачі факльтету іноземних мов, добігає свого завершення. Роботи проекту розпочалися в березні 2013 року. Впродовж 6 років 9 викладачів кафедри англійської мови та методики викладання та кафедри прикладної лінгвістики взяли участь в 8-10 школах професійної майстерності Британської Ради в Україні, що забезпечило їхній професійний розвиток, спілкування з колегами з інших українських університетів, досвід проведення майстер-класів.

Офіційний сайт проекту: http://ngschoolteacher.wix.com/ngscht

Контакти

16600, м.Ніжин Чернігівської області, вул.Графська, 2

Приймальна ректора: (04631) 7-19-67 

Приймальна комісія: (04631) 2-35-88

E-mail: ndu@ndu.edu.ua

Повний телефонний довідник

Партнери

     

   сайт програми ЄС Еразмус+

сайт Національного Еразмус-офісу

Google Analytics Alternative